19:59 | جمعه 14 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
کاهش ۱۲درصد درآمد "نبروج" از دوک نخ

1400/06/21 11:00

چه خبر از نمادهای بورسی:

کاهش ۱۲درصد درآمد "نبروج" از دوک نخ

بیشترین مقدار فروش کارخانجات نساجی بروجرد معلق به پارچه تکمیل‌شده بوده که نرخ فروش این محصول ۳۱۴.۸۹۳.۱۴۲ ریال گزارش‌شده است.

به گزارش نماد برتر، کارخانجات نساجی بروجرد "نبروج" در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال جاری، درآمدی که از فروش محصولات طی دوره یک‌ماهه به دست آورده مبلغی بالغ‌بر ۳۷۷ میلیارد ریال بوده که دراین‌بین بیشترین درآمد ثبت‌شده را پارچه تکمیل‌شده را به خود اختصاص داده است.


در این ماه مقدار درآمدی که نبروج از ابتدای سال مالی تا انتهای مردادماه شناسایی کرده برابر با یک هزار و ۷۶۹ میلیارد ریال بوده، همچنین مقدار سرمایه ثبت‌‎شده این شرکت ۱۴۸ میلیارد ریال گزارش‌شده است.


بر پایه این گزارش، "نبروج" نسبت به ماه گذشته ۱۲ درصد کاهش درآمد را به همراه داشته و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۵۳ درصد افزایش پیداکرده، همچنین از ابتدای سال مالی تا انتهای مردادماه درآمدی که از فروش محصولات به دست آورده ۱۴۰ درصد رشد داشته است.


فروش محصولات "نبروج" در مردادماه برابر با ۱.۲۱۲ تن/هزار متر (۹۴۰ هزار متر پارچه تکمیل‌شده/ ۲۴۳ هزار متر پارچه خام/ ۲۷ تن انواع نخ) بوده که نسبت به ماه گذشته ۶ درصد کاهش را به همراه داشته، همان‌طور که گفته شد بیشترین مقدار فروش کارخانجات نساجی بروجرد معلق به پارچه تکمیل‌شده بوده که نرخ فروش این محصول ۳۱۴.۸۹۳.۱۴۲ ریال گزارش‌شده است.